Tråd: Helsemeny1
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-13, 22:17   #38
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det vi lurer på er vel hvorfor dere gidder å gjøre lurendreierene bak dette rike, når dere spiser ca det samme som dere kunne gjort uten å betale dyre dommer for det?

Det kommer vel an på øynene som ser... jeg har hjulpet Grete Roede til å bli rik også uten at jeg ble noe tynnere og friskere av det...

Det som kanskje er litt spesielt er kosttilskuddene vi bruker. Jeg synes ikke de er så vanvittig dyre. For øvrig så er det jo mange andre her på forumet som anbefaler iHerb, Proteinfabrikken, Allevo og jeg vet ikke hva. I tillegg så opererer jo Ketolysekuren også med kosttilskudd, så jeg ser ikke den helt store forskjellen. Jeg antar de fleste her inne er opptatt av helsen sin og bruker diverse vitaminer og mineraler, og de er jo ikke gratis de heller?

Jeg synes debatten sporer litt av her nå. Hvis noen finner noe som funker for dem så synes jeg det bare er gledelig - det er jo tross alt bedre helse vi ønsker alle sammen, og DET kan vi vel være enige om selv om veien er litt ulik?

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat