Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-15, 12:56   #10
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: The AltShift diet

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men det spørs hvor lenge den holder seg frisk da? Vi er vel nok av personer her inne som kan bekrefte hva testing av ekstremgrensene for kroppen kan føre til over tid.

Men er dette så ekstremt da? Synes ikke det virker sånn slik Yodette forklarer det.

Personlig hadde jeg ikke giddet å gjøre dette systematisk, er for mye styring og tenking for min del. Men godt mulig jeg hadde vurdert å prøve dersom jeg hadde hatt problemer med vektnedgangen. Ellers så har jeg nok ubevisst noen dager lavkarbo og noen dager med mer karbo. Spiser jeg borte spiser jeg det jeg får servert, så denne uka har det blitt både spaghetti og et par potetmiddager, uten at det har hindret så mye på vektnedgangen min.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat