Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-06, 08:01   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Norge på brødtoppen.

Ja, det er egentlig ganske "rart" hvordan vi venner oss av med ting. For 3 år siden, da jeg såvidt hadde begynt å snuse på lavkarbo (var gravid da, så jeg trodde jeg måtte vente med å spise slik mat, desverre, skulle visst det jeg vet idag!!), var jeg totalt avhengig av brød, pasta, ris, poteter og sukker. Å leve uten disse matvarene, iallefall de fire første, så helt uoverkommelig ut!

Etter et par uker uten var jeg "kurert" og selv om jeg jo har sprukket mange ganger og spist det, har jeg aldri kommet tilbake dit jeg var der jeg ikke klarer å se for meg et måltid uten! Tvert imot, for meg føles disse matvarene nå litt unaturlige ut, jeg ser ikke på det som noe jeg må ha, snarere noe jeg spiser til fest en sjelden gang. Det tilbehøret som faller mest naturlig for meg nå er grønnsaker og evt. litt belgfrukter.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat