Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 15:01   #63
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv dere slankehistorie her!

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

min slankehistorie begynte da jeg var 9 år ble veid på skolen og fikk beskjed av skolelegen og slanke meg ,, ser på bilder fra den tiden , var bare tull og sette en jentunge på slanking
men gikk ned tre kilo på en uke og det var det
ungdomstiden ble det grete rode, vektvokter, og diverrse selvalgte kurer , men ser igjen på bilder var da ikke feit , men de fleste sa jeg var , vel noen kilo for mye .
så fikk jeg barn 24 år, da økte vekten for fult jeg er 157 høy ,,, og vekten kom opp i 97
diverrse nye slankekurs og diversse ,, men hjalp ikke ,, så endelig en slankeopprasjon,, gikk ned 32 kilo , to år senere hadde vekten økt med ca 10 kilo så var den stabil noen år , fikk barn igjen 34 år, vekten var nogenlunde stabil. la ikke å¨meg mye under svangerskapet
men så begynte vekten og øke , jeg spiste nesten bare brød til alle måltider grunnet at jeg ikke tålte middag, fordi etter oprasjonen kastet jeg opp nesten daglig i 20 år

gikk opp og ned 15 , til 20 kilo mange ganger med grete røde sin oppskrift , og alle slags pulverkurer ,,,
for 5 år siden fjernet jeg slankeringen jeg hadde rundt magesekken ,da veide jeg ca 75kilo ( og skulle bli som normal igjen) ,, legen trodde nok jeg ville legge på meg ,, joda gjorde jo det
vekta stoppet på 87,7 da gikk jeg til en lege som kunne gi meg eurodiett

begynte med eorodiett 22 oktober 2006 mai 2007 veide jeg 64,5 og da kom sommeren skulle begynne og leve et normalt liv igjen som slank ,,, ikke lett spiste brød igjen fikk liksom ikke til og følge fedon ordentlig, så vekta økte litt opp og ned noen kilo en fem seks og syv også ned et parr kilo og sånn har jeg holdt på fram til nå for 14 dager siden
da begynte jeg på ketolysekuren, har aldri spist så mye god mat i hele mitt liv ,, noen ganger kan det være vansklig og få i seg alt fettet ,ikke forsi at det ikke er godt , men fordi en hele livet har holdt seg unna smør , saus og fett alt skulle være magert ,det er barnelærdommen
så nå er min vekt 66 kilo og jeg jubler , skal aldri opp i vekt igjen , banna bein

KJEMPE KJEMPE KJEMPE FLIIINK..står stor respekt av deg

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat