Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 10:35   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Planlegging av pauser fra Atkins?

Vi er alle forskjellige i forhold til hvordan vi reagerer på mer karbo. Mener du å spise høykabo denne ene dagen i måneden ? Hvis det er det du planlegger, vill jeg ha forsøkt å heller skeie mer ut på lavkarbokosthold. Dvs, lage pizza etter en av oppskriftene her inne, eller fx bruke en av lavkarbo melmiksene som har kommet i handelen. Spise sukkerfri sjokolade, eller min 70 %, lage lavkarbosnop etc. Krem med kunstig søtning med bær, er jo kjempegodt
For noen trigger høykarbo så mye, at det kan være vanskelig å ikke slutte, selv om du skeier ut bare en dag. Siden du har bra vekttap, og stadig er like motivert ville jeg ikke ha gått bananas med kh av den dårlige typen.
Hvorfor ikke prøve deg med lavkarbo utskeielse først, for å se om ikke det kan være gulrot nok

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat