Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 22:33   #7
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: For lite karbohydrater?

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

takk for at jeg ikke føler meg alene her men tror jeg ligger godt ann. tingen er bare at skal jeg ønsker å ligge på skalderman sin strengeste 1,33:1. er dette bra for å få fart på vektnedgang? liker ikke å si jeg er normalvektig, men det er jeg. allikevel er jeg ikke fornøyd, kan godt stramme opp midjen en god del. er bare de siste siste 5 kiloene som ikke går av. å jeg blir gal. jeg begynte med lavkarbo igjen etter å ha holdt på i kun 2 mnd tidligere i år. så ga jeg opp. denne gangen har jeg ikke tenkt å gi opp nå er det en livsstil, ikke en "bikinform diett". men vil heller ikke gjøre feil. skal jeg spise mer fett? tror jeg spiste for lite sist gang.


Hvis du bare har 5kg igjen er nok ikke ketolyse den beste måten å gå ned disse kiloene på.
Det er uansett bra å spise lavkarbo, selvom du ikke skal ned mer enn noen "pyntekilo".
Hvis jeg hadde vært deg ville jeg lest i "bedre uten brød" av lutz, her kan du spise opp mot 72g karbo i døgnet uten å kutte på fettet.
Kanskje det er en idè å trene mer?
Kroppen min strammer seg hvertfall opp endel når jeg trener og jeg kjenner at den blir mindre

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat