Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 21:27   #76
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Det smakte SÅ mye bedre enn forventet!

Jeg smeltet ca 35g usalta smør, stavmikset sammen med 2 dl varmt vann, tok i 1 eggeplomme og kanskje 1 ts sukrin mens jeg mikset, helte over i glass og helte deretter oppi en dobbel espressoshot. Strødde kanel over. Ha! Smaker virkelig ikke egg i det hele tatt av denne.

Tør slett ikke å prøve å tilsette kakao (redd for å vekke sjokolademonsteret), men skal teste med litt vaniljestang!

Denne blandingen må det vel gå an å lage en skikkelig chai latte av også - smaker mye bedre enn de forsøkene jeg har gjort med melkeskummer og soyamelk

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat