Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-16, 19:51   #9
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Forvirra veggelus; lavkarbo på sykehus

Jeg har slitt skikkelig med og få skikkelig lavkarbomat på sykehus, både på Sørlandet og på Rikshospitalet.
Mitt tilbud har vært egg til frokost + en salat bestående av 95 % kinakål og mye mais + ei skive eller to med tomat og parika.
Lunsj samme salat
middag bare spise det jeg kunne av middagen (altså ikke mye)
Kvelds samme salat en gang til.

Resultatet har vært at jeg har fått en lavkaloridiett i tillegg til mindre karbohydrater (og utrolig mye luft i magen etter alt kinakålet). For de av dere som bruker lavkarbo pga ønske om vektnedgang er det kanskje ikke så ille med en slik diett, men for meg som er alvorlig undervektig er det nesten en katastrofe å havne på sykehuset siden jeg mister mer vekt.....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat