Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 00:08   #110
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: For de som er kalde/på platå - for ekstrem lavkarbo usunt?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Hm... ja jeg har følt meg relativ kald... og den siste mnd har jeg vært virkelig slapp ja.
Jeg klarer ikke å få i meg mer "ja-grønnsaker" som GR så fint kaller det, men jeg har tenkt på å putte på bønner, erter, linser osv nå for å komme litt lenger opp på KH pr dag.
Eventuellt bittesmå porsjoner med frukt.
Jeg reagerer generellt greitt på frukt om det bare er små porsjoner.

Har ikke hørt om hypoglykemi før en gang jeg... men jeg skal prøve å lese meg opp litt og eventuellt ta det opp med legen.
Jeg har faktisk gått opp i basaltemperatur etter jeg begynnte på lavkarbo da... ca 0,5 grad faktisk

Det hadde ikke jeg heller før en her på forumet nevnte det og jeg forstod hva det var jeg hadde gått igjennom i alle de årene med skjelvinger etter maten og stadig økende depresjon ++++++++ en masse annet...

Så fint at tempen din har begynt å øke... det gjør min og...lurer på om det er det økende B12 nivået mitt, eller om det er pga. progesteronkremen jeg har begynt med, eller kanskje D-vitaminene? Jeg har begynt med så mye som har gjort meg bedre at jeg vet ikke hva som er årsaken...egentlig tror jeg det er en kombinasjon....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat