Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-16, 11:21   #6
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Streng LCHF - hva lage til fredagsmiddag?

Jeg teller aldri karbohydrater hver dag. Jeg teller det når jeg lager en oppskrift slik at jeg har ideell fordeling og en antatt porsjonstørrelse. Jeg har fryseren full av gjenbrukbare plastbokser med forskjellige retter og det er bare å ta en ut på morgenen så er middagen ferdig etter 3 minutter i micron. Akkurat nå er det laksegryte, blomkål- og soppsuppe, og chickentikkamasala. Dette er ukedagene så i helgene så lager jeg mat sammen med familien som f.eks. taco. Fremdeles ganske kjente oppskrifter/fremgangsmåter så jeg teller fremdeles ikke, men er mindre nøye på grønnsakene.

Når det gjelder lunch så spiser jeg faste måltider som jeg 9/10 ganger vet er innafor. Veldig ofte varmretten som er servert med salat istedenfor poteter/ris og de gangene de serverer f.eks. pasta så blir det røkelaks på salaten eller kylling/rester fra forrige dag som havner i salatbaren. Jeg er uansett garantert røkelaks så jeg bekymrer meg ikke.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat