Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 21:32   #133
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: PCOS skravletråd

Hehe, jeg handlet også babytøy lenge før jeg ble gravid. Det var et par ting som jeg bare ikke KLARTE å la være å kjøpe.

Og med en gang jeg fant ut om graviditeten, for jeg ut og kjøpte en snekkerbukse, og en body, i str 56. Bittelite. Det har jeg tatt vare på, bodyen er utvasket og slitt, men jeg klarer ikke å kvitte meg med det, minnet om den gleden og forventningen jeg følte da jeg kjente på det plagget, og ikke minst at snuppa har brukt det, hun forsvant jo inni den der lille snekkerbuksen...huff nå får jeg tårer i øynene her jeg sitter :P

For meg var det verste nest etter å ikke kunne få barn all denne blødningen. Jeg hadde ikke eggløsning, noe som gjorde at det hopet seg opp blod i livmoren, og når det aldri ble tømt så smålekket det hele tiden, spotting kaller de det vel. Og det var håpløst å ha sex, bare begynte å blø masse med en gang. Dèt syns jeg var skikkelig slitsomt.

Hva syns pappan om supermannbodyen da Klara? Dere er klare for å få en gutt altså? Hihi.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat