Tråd: Atkins bar
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 04:14   #1
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei
Question

Atkins bar

Har lett litt rundt på forumet nå, men ikke funnet det svaret jeg søker.

Jeg er glad i atkins barene. Føler at det er den eneste måten jeg klarer å ikke spise godis på, da jeg har avhengight av godis. Men ser at man anbefaler å spise med måte, og at man ikke bør bruke de som måltidserstatning. Noen sier og at store mengder er farlig for hormonene. Men hva er mye?

Spiser en bar nesten hver dag. Startet lavkarbo for 2-3 uker siden, og har ikke følt noen vektnedgang eller energioppgang enda. Føler meg igrunn slik som før (veide meg i forrige uke og hadde da gått ned ca 3 kg, men følt meg litt oppblåst siden og tørr ikke gå på vekta igjen nå).

Spiser jeg alt for mange barer? Egendefinert lavkarbo. Jobber mot fristelser og dårlige vaner, og kjemper for å ikke bli matlei/prøver å finne nye oppskrifter. Har dermed ikke lagt meg på et bestemt nivå med tanke på karber enda, men føler det begynner å komme på plass. Blir veldig trist om jeg må gi opp atkins barene, men vil jo ha vektnedgang.

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat