Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-13, 21:21   #1454
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hvis dette er tiden for bekjennelser så bidrar jeg gjerne Selv om jeg skulle ønske jeg ikke trengte det. Jeg har gått opp, og det er ikke vannvekt for å si det sånn. Vekta har vist 71,5-71,8 på det meste og var i dag 70,4. Jeg har spist for mye, forsynt meg med mer mat enn nødvendig (øynene som er sulten osv), småspist etter måltid, småspist mellom måltid, tildels spsit mat jeg vet jeg ikke tåler (for mye kh blant annet), og (måtilståminstoresynd) - jeg har drukket pepsi max. Det startet med en uskyldig flaske, og nå er det en flaske hver dag. Og hvis dere lurer så er det sotre flasker Da jeg begynte med det økte magemålet betraktelig, søtsuget steg og jeg ble veldig aktiv inne i skapene. Skulle heller ha vært aktiv i skogen. Men nå er det skjerpings, de klærne som er for trange skal bli passe igjen. Det verste er jo at jeg kjøpte meg en ny (og dyr!) turbukse før sommeren - den sliter jeg med altså. Så trang at den er litt ubehagelig å ha på - og den må være med på tur. Så nå: bretteopparmeneogsetteigang!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat