Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-12, 22:12   #16599
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde ikke planer om å få barn, før jeg traff han som jeg skjønte bare måtte bli far til mine barn! Ikke at jeg fikk barn med han for å holde på han eller noe sånt, men når vi ble sammen visste jeg det var rett og da måtte det skje snarest.

Nå gir jeg meg ikke før jeg har minst 2-3 til. Bare bli ferdig med skolen først, så skal jeg være en eneste stor rugemaskin i 5-6 år, frem til mannen fyller 40, for etter det vil ikke han ha noen fler.

Husker venninnene mine gikk og så på barnetøy når vi gikk på ungdomsskolen.. Jeg var veldig care face. Likte ikke barn og hadde overhodet ikke kjemi med et eneste eksemplar, før jeg fikk min egen. Syntes ikke de var søte, skjønne, snille, fine eller noe som helst.

Er fortsatt dødsredd for type 6-åringer og sånne uhåndterlige typer. Men det kommer vel.

Jeg skjønner veldig godt at folk venter, eller at de ikke vil ha barn i det hele tatt. Det ligger jo ofte mer enn "det er slitsomt" bak en sånn avgjørelse..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo