Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 11:08   #17
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så FYSEN!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Jeg har også en 20 kg. jeg kan gå ned og da kanskje bli helt vanlig... Så der har vi ett felles mål.. Gikk ned 13 kg. på Grethe Roede kurs en gang. Brukte laaang tid på det selv om jeg fulgte det slavisk og var flink til å trene, men nå har jeg gått 8 kg. igjen. Det er noe jeg blir deppa av, ja. Orker ikke å gå å være sulten, men det gjør jeg heller ikke på Skaldman sin kost.

Ja... vi er nok i samme båt. Orker ikke sulte meg mer... selv om jeg klarer gå ned litt på å telle kcal, så holder det ikke lenge når man bare HIVER innpå med diverse når man ikke orker mer Derfor er lavkarbo topp, suget og sulten er borte sammen med mye annet, men..... skulle jo så GJERNE gått ned disse kiloene også
Vi får jobbe sammen mot målet

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat