Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 21:32   #31
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vann?

Har sett litt på nettsiden hans. Godt det finnes forskere som kan stille spørsmålstegn ved den til en hver tid rådende "sannhet". Det er faktisk uenighet i om klimaforandringene faktisk er foråsaket av menneskelig forurensing også. Noen mener at det er det, andre igjen mener det ikke er det.

Jeg må bare kjenne på kroppen min hva som er riktig for meg. Min bestefar fikk hjerteinfarkt som 45-åring. Han hadde høyt kolestrol. Jeg må si at jeg ikke kjenner noen unge mennesker som har fått dette som har normale kolestrolverdier. Når de obduserer folk ser de jo at de har årene fulle av fett. Hvis ikke kolestrolet forårsaker høyt blodtrykk og hjerteinfarkt, hva er det da som forårsaker det?

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat