Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-08, 12:00   #35
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vann?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mmm... Jeg har ingen av delene, det vil si høyt kolesterol eller høyt blodtrykk.
Jeg er fortsatt overvektig, men har spist det fastende blodsukkeret mitt helt ned til 4,8 mmol/l, det vil si at jeg er reddet fra en tilværelse med diabetes, som legen forespeilet meg innen fylte tredve.
Snodig. Jeg spiser jo masse kjøtt, meierismør, og for inntil kort tid siden også en del fløte, rømme og ekte ost!

JEG tror det er transfettet kombinert med raske karbohydrater som har skylda. Pommes frittes, potetgull, butikkaker, ferdigpizza, brød etc. Ikke fett fra rent kjøtt! Sorry, men det er min hellige overbevisning!

Jeg har spist svært lite pommes frites, potetgull, butikkkaker og pizza. Brød er jo noe de fleste spiser. Den perioden kolestrolet steg var da jeg spiste ubegrenset med animalsk fett faktisk.

Noen mennesker kan spise alt mulig uten at de får problemer med dia2 eller høyt kolestrol. Andre igjen er genetisk disponert for å "hamstre" fett. Derfor dette "går i familier". Vår familie har en historie med høyt kolestrol og hjerteinfarkt og angina. Da tåler man ikke så godt fedmen og det mettede fettet. Det er nå en gang sånn at tykke folk ikke blir så gamle som tynne folk. Dette fordi faren for kreft og hjerteproblemer øker drastisk...

Huff..jeg må ned!!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat