Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-06, 22:11   #17
114->92-95
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Flere NYE på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Det var ett klokt inlägg. Precis så ska man göra. Man ska anpassa kosten till sin situation.

Tränar man hårt behöver man mer protein. Man kan till och med behöva en kolhydratportion ETT PAR dagar i veckan EFTER träningen. Det gäller särskilt om man vill bygga muskler. Jag skriver inte om det i min bok eftersom den i första hand är avsedd för överviktiga som inte klarar av att träna.

Tål man inte ost ska man låta bli ost. Detsamma gäller nötter för den som inte klarar det. Vi är alla olika och vi måste göra de anpassningar som vår kropp kräver. Om det hade funnits ett standardrecept som passade alla så hade jag skrivit ut det. Men det finns inte något sådant. Därför handlar min bok om principerna för hälsosamt ätande.

Tillämpa de principerna, men gör också de personliga anpassningar som krävs!

Sten Sture

Jeg trener intensiv styrketrening 3 dager i uken. Vil det være smart å spise karbohydrater før treningen eller etter?

Jeg har spist etter dine anbefalninger Skaldeman i 2 1/2 måned nå og har gått ned 7kg. Har begynt å spise ferre kalorier nå for å fremskynde vektnedgangen (fett) og det går veldig bra Jeg er veldig glad for at jeg dro på ditt foredrag i Oslo og at jeg kjøpte din bok... Meg har du ihvertfall "reddet" herr Skaldeman.. Takk!!

  Svar med sitat