Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-04, 13:42   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hvilke erfaringer har dere?

Hvilke erfaringer har dere med blodtypedietten?

Jeg: Raste ned i vekt mens jeg ammet, vekttapet stoppet ikke før jeg var nede på 39 kg, og jeg og min bedre halvdel oppdaget Atkins.

Jeg klatret sakte opp mot 45 kg, men så begynnte jeg å få vondt i magen og alt raste gjennom når jeg spiste (diarè) . -Da spiste jeg ganske heftige biffmiddager nesten hver dag... Som AB skal jeg bare ha får/lam og kalkun kjøtt (+ fasan og hare da, men det spiser hvertfall ikke jeg... )

Jeg gikk til akupunktur for dette, og hun anbefalte meg å følge blodtypedietten. Og så lenge jeg spiser det jeg skal etter den, så beholder jeg maten..

Har spist ting jeg ikke skulle ha uten å vite om det, og det har fått ganske kraftige reaksjoner på dette...

Så da er det bare til å holde seg til dietten da.
Jeg bruker foresten også karbohydratkontroll sammen med denne dietten.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat