Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-07, 09:01   #5
minime
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av Nattesjel, her.

Har akkurat funnet dette stedet selv!

Jeg driver med litt pilates, også blir det noen spaserturer i løpet av uka når man ikke har halsbetennelse og er forkjøla da... Pilates er absolutt å anbefale. Har ett hjemme-sett som jeg kjøpte gjennom netthandelen.no - ganske greit opplegg, skal kjøpe meg en DVD en gang snart sånn at jeg får gjort flere forskjellige øvelser. Har dessuten en mini-stepper (steppe-maskin sak) som jeg går på!

Når det kommer til spising, så har jeg de siste 4 årene stort sett bare spist ett måltid om dagen. Noe som antagelig har stagnert alt som heter forbrenning i kroppen min. Jeg kan vel kanskje sammenlignes med en bine som går i hi om vinteren? Denne siste uken har jeg fulgt ett måltidsprogram hos vektklubben.no, og følt meg generelt bedre i form, men fikk ikke noe særlig resultat - enda. Ser litt på ketolyse-kuren akkurat nå og funderer på om jeg skal bestille meg den boka for å titte nærmere på det.

Utfordringen min er at jeg har ikke den beste økonomien i verden; jeg er trossalt vant til å bare spise én gang om dagen. Med knappe 2500,- å leve for i måneden så kan det bli litt vanskelig å skulle spise masse kjøtt (ketolyse-kuren) som er henholdsvist dyrt i norske matbutikker... men vi får vel se.

Lykke til!

beklager at jeg blander meg inn.... men du sier at du har knappe 2500,- i mnd å leve for... men hvis du ser litt rundt her så vil du finne noen oppskrifter som faktisk varer lenge , i lengden blir billigere
jeg fant faktisk en gryte oppskrift her i går en gang som du kunne lage og det holdt til 8 middager.... [url="http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?=229854#post229854"] har ikke sjekket helt med karboer i den, men skal gjøre det løpet av dagen... men du kan jo kutte ut noe og ha i noe som du evnt liker som er sunt fremdeles billigere også?

  Svar med sitat