Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-12, 23:30   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: For LITE magesyre?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det funker i alle fall for meg. Men hvordan får du ned 0,5 dl _ublandet_ eplecidereddik???? Jeg blander 1-2 ss i ca. 3/4 dl vann og sterkere enn det hadde jeg ikke klart tror jeg. Jeg synes også jeg blir bedre når jeg passer på å få i meg litt salt i løpet av dagen. Jeg bruker lite salt i maten og spiser i grunnen lite halv- og helfabrikata og magesyre består jo av bl.a. saltsyre så... Noe salt trenger vi jo!

Jeg holder for nesa og størter ned!!! Drikker vann etterpå så jeg kunne sikkert ha blandet den ut. Jeg raper ikke etter inntak og det skal visstnok være et tegn på at man trengte litt syrepåfyll.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat