Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-11, 09:06   #25
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk

Overgang til Erfa/armour kan ha sine egne problemer når man har gått lenge på levaxin. (Les - omstillingsproblemer da stoffene er vidt forskjellig og krever forskjellige ting av kroppen.)

Når det er sagt tror jeg bestemt at de aller fleste har det bedre på ren Erfa eller på en kombinasjon av Erfa/levaxin enn på ren levaxin. Dette fordi Erfa inneholder alle stoffene en frisk skjoldbruskkjertel selv ville ha produsert, mens levaxinen sin virkning avhenger av at kroppen både klarer å konvertere stoffet man inntar (t4 til t3) videre og at kroppen klarer å binde det konverterte stoffet til transportproteiner (for så å få det fram til, og inn i, cellene). I Erfa er mye av dette allerede ferdiggjort...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat