Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-04, 18:19   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

(Hvis du tror du trenger briller nå - så er det feil.... Jeg har bare funnet ut at svake innlegg og ting man ikke er så stolt av GODT kan skrives med nesten usynlig skrift - for da ser det ikke så fælt ut.....)

Hva skal et stakkars drog av en kropp skrive her da? At jeg BLIR trent....? For det er for øyeblikket sannheten. Blir jo ikke kondisjon av den treningen, men musklene får i hvert fall jobbet litt. Og så er det DEILIG for en kropp full av smerter og spenninger. Jeg snakker om BAILINE.
Også prøver jeg å få gått et par turer i uka - men hver dag blir for ambisiøst. Men blir naturlig mer uteaktivitet nå på våren og sommeren da. Hagearbeid og sånn. Og sykkelturer.

Og SÅ; har jeg kjøpt sånn AB SLIDE som Nille snakker så varmt om... Foreløpig kan jeg fortelle at den er blå og ikke tar så stor plass..... Mulig jeg må gjøre noe annet enn å se på den - for det virker i hvert fall ikke foreløpig. Selv om jeg ser på den 50 ganger om dagen - og 50 ganger er et tall jeg har sett Nille bruke også. Hmmmmm....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat