Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 23:26   #93
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg trente yoga 1-2 ganger pr uke og zumba en gang pr uke. Pluss prøvde å komme meg ut i skogen en gang i uka i tillegg (som regel da jeg bare var på 1 yoga i uka). Trente på senter da.

Jeg kjenner igjen det med blodsukkerfall ala panikkangst ja! Måtte gå av trikken pga det flere ganger og sånn. Aldri opplevd det etter lavkarbo da.

Takk for svar, Carisma! Alle er vel forskjellige, men det er veldig nyttig å vite hva som funker for andre! Har bestilt en yoga-dvd, blir spennende!

Ah, glad for at du har opplevd det samme. Da jeg gikk til legen med dette, visste jeg ikke at det var blodsukkerfall. Vanskelig å forklare følelsen uten å bli oppfattet som en psykiatrisk pasient, synes jeg. Hadde jeg vært engstelig som person så hadde jeg kanskje trodd jeg trengte piller selv. Det var særlig å gå av og på t-banen på Nasjonalteatret som var vanskelig. Fniser litt av det for meg selv når jeg er der nå, for det er jo ikke skummelt i det hele tatt når man ikke er svimmel og har hjertebank Det ga seg ganske fort når jeg begynte med lavkarbo, og jeg har heller ikke hatt det slik etterpå.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat