Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-07, 15:40   #44
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett!!!

Opprinnelig lagt inn av tnutt, her.

Jeg ønsker å vite det vite grunnlaget for påstander i denne tråden.

En påstand av typen "selv om du ikke er tørst så mangler du væske" trenger en referanse til slags undersøkelse. Selv om påstanden er utrolig godt beskrevet så er jeg ikke overbevist av mangel på referanser. Jeg beklager hvis jeg har misforstått.

Min påstand om at man ikke mangler væske før man er tørst er bare en parallell til påstanden om at man ikke mangler mat før man er sulten.
Det har også sitt grunnlag i at jeg tror at mennesker gjennom steinalderen bare har drukket vann når de har vært tørste og dermed er genetisk tilpasset dette.

OK, da forstår jeg deg dit hen at dette egentlig er dine egne meninger, tro og påstander, og de skal du jo få ha, for all del!!!

Men om du krever såpass til dokumentasjon fra andre, som du gjorde av Carisma og andre her, så antar jeg at du da også kan fremlegge dokumentasjon for dine egne påstander og uttalelser, i og med at du bidrar til å stille spørsmål ved andre på tilsvarende måte.

Det blir litt for enkelt bare å kreve slik dokumentasjon av andre, når man selv også kommer med tilsvarende utspill i et slikt fora uten å gjøre det samme.

.


Sist redigert av Ziggy : 06-03-07 kl 19:31.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat