Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 09:43   #1
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Først skulle jo Fruen gi ut en LCHF kokebok, men nå er den omgjort til en livstilsdagbok med oppskrifter i.

Det som jeg synes er rart er at de fleste oppskriftene inne på bloggen hennes er oppskrifter som har vært å finne på det store internettet lenge før hun trykket dem til sitt bryst. Hun endrer kanskje på en liten ting og kaller oppskriften sin egen.

Jeg personlig har også endret litt på Nannas knekkebrød, men jeg ville aldri gitt ut en kokebok der jeg påsto at oppskriften var min egen.

Nå er det ikke lenge siden hun skrev et innlegg der hun fortalte leserne om sin eksperimentering på kjøkkenet der hun fant opp en helt egen oppskrift, for så å få kritikk for dette, og så endre innlegget til å si at hun surfet på nett og fant inspirasjon på en gitt blogg. Noe kritikk tar hun tydeligvis til seg.

Likevel stusser jeg på troverdigheten og lovligheten av å gi ut en bok med sine egne oppskrifter man rett og slett har knabbet fra andre? Er dette i det hele tatt lov?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat