Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 18:43   #6
malinos
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 5
malinos er på en erverdig vei

Sv: Ny her. litt spørsmål jeg ikke fant svar på.

Fikk beskjed om at når jeg begynte spise "normal norsk mat" så ville tankene mine bli bedre og jeg ville bli frisk. Det som skjedde var at jeg gikk fra anoreksi til bulimi. Dems opplegg har gjort så jeg higer mere og mere etter karbohydrater, er deprimert, føler meg sliten, trøtt og utmattet. Når jeg spiser lavkarbo, er jeg glad, mye energi, og ser mye freshere ut i ansiktet. Men det er visst bare en unskyldning fra min side for å gå ned i vekt igjen. Men er ikke det som er målet mitt, vil litt ned i vekt igjen, ja, men fremst av alt, vil jeg føle at jeg har energi, livsglede og føle meg tilfreds, å det gjør jeg når jeg spiser lite karbohydrater. Tenk etter en dag hvor jeg hadde voldsomt sug, spiste jeg et rør med Pringls potetgull, nestedag var hele kroppen hovnet opp, og det værket som bare det. Når jeg strøk over huden kjentes det ut som jeg var full av blåmærker så sårt og vondt gjorde det. Sånn skjer hver gang jeg spiser mye karbohydrater. Har dere også opplevd det? Pluss vanvittige vannansamlinger. Klarer kanpt å bøye fingrene mine til tider, pluss tungpusten og svimmel. Nei greit at et karbohydratrikt kosthold fungerer for noen, men det er ikke tilfelle for alle.

malinos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat