Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 21:56   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få i seg nok mineraler?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Personlig ville jeg ha sjekket med blodprøver hos lege før du velger og ta tilskudd over tid, både fordi det kan godt hende at du får i deg det du trenger for din kropp, fordi diett.no ikke er individuelt nok tilpasset til at man bør ta tallene for god fisk - OG fordi det ikke trenger og være særlig sunt for din kropp og ta tilskudd om du faktisk ikke trenger det

Når det gjelder å heve nivået gjennom vanlig mat hadde jeg ikke vært vesentlig bekymret. Det er noe helt annet når man spiser isolerte tilskudd i store mengder via piller.
Med hensyn til diett.no er jeg enig. De tallene sier ingenting om hvordan din balanse er. Kanskje superabsorberer du det lille du spiser.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat