Tråd: Xtravagansa!
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 23:39   #16
tullejenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 18
tullejenta er på en erverdig vei

Sv: Xtravagansa!

Planen er å shake til 7 november. Da blir det opptrapping, og jeg skal leve på lavkarbo to uker. Ikke gå i ketose, men altså leve mest mulig lavkarbo. Skal ikke skjeje helt ut. Skal ta en snakk med veilederen min på neste møte.

Gruer meg litt til to helger uten shaking, hvor mye jeg går opp.. 28.November skal jeg igjen på shaking til 19. Desember. Så er det lavkarbo i jula. I ketose etter nyttår engang.

Hva syns du om planen min? Og i det hele tatt, har du noen erfaringer med et lignende opplegg?

Har gått på xtravaganza pulver siden 8.september, gått ned 11,9 kg. Har veiedag onsdager. Har ikke vært så altfor flink å trene og gå tur desverre, noe jeg vet at jeg bør gjøre.

Grunnen til de to ukene med pause er at jeg vil ta to helger med fest. Egentlig trenger jeg bare en, men tenkte at den første helga trenger jeg å ta en fest for å venne meg til alkohol, slik at jeg ikke blir helt drita den helga det virkelig er fest. Skal unne meg 2 - 3 essoburgere i løpet av disse to ukene. Ellers er det lavkarbo som gjelder. Håper det går fint. Er så redd for å gå opp masse.. 2-3 kg går jeg opp av vann, men hva med resten?

- Håper på råd hos dere. Noen som har gått på xtravaganza?

__________________


tullejenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat