Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 14:49   #1
Ildtopp
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 59
Ildtopp er på en erverdig vei

Liv uten karbohydrater

Jeg gar snart gått på lavkarbodiett i 3 uker. Disse ukene har vært fine egentlig, ikke en dag med hodevondt, magevondt/knip, og magen har ikke vært oppblåst. Digg!!

Starter dagen med egg som regel, bytter på kokt,stekt og omelett.
Lunsjen er litt vanskeligere syns jeg men enten flere egg eller salat.
Middag er fisk/kjøtt og grønnsaker.
Kveldsmat er bær med kesam(eller egentlig er det Nyrkrem, ligner kesam men kun 3,2 g karb)

I går skeia jeg skikkelig ut, samboer er ikke helt fornøyd med "eventyrdietten" min, og forlangte at vi spiste på Mcdonalds. Og på kvelden var vi i bursdag til svigers, hvor det ble servert lasagne. De er heller ikke helt begistra over dietten min, så jeg spiste i stedet for å diskutere.
Dagen i går var vondt, både pga magevondt og oppblåsthet men også fordi jeg så hvor mye karbohydrater jeg fikk i meg.

Hvor lang tid tar det før de er ute av systemet mitt igjen?

Etter i går lovte jeg meg selv at jeg ikke skal spise karbohydratmat igjen, og stå på mitt!! Jeg hadde virkelig ikke trodd da jeg begynte at jeg skulle fortsette, men det vil jeg gjøre. Jeg orker ikke ha sånn vondt jeg.. for det må være av maten? Ikke noe jeg tror?

Har et spørsmål til, hva slags frukt/grønt er lov? Jeg er glad i all slags frukt og grønt egentlig.. så det er vanskelig å holde seg unna alt. Vet druer og bananer er fyfy

__________________
Ildtopp-oktobertrening 1855/1500min
Ildtopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat