Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-10, 22:04   #22
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Liv uten karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av Ildtopp, her.

Har gått ned 2 kg faktisk på 3 uker(veide meg i dag,vekta stoppa på 55 kg) så håper det stopper nå. Men du sier da den har vendt seg til lavkrabo? betyr det at den ikke går ned fordi den ikke har så mye fett å tære på? Det du mener?
Jepp, og det er de magesmertene jeg godt klarer meg uten, så da skal jeg fint greie å holde en lavkarbodiett

Det kan ta 2-8 uker før kroppen har fettforbrenningen inne - for andre kan det ta lengre tid. Synes det er flott at du som ikke må ned i vekt også kan se og oppleve fordelene ved dette kostholdet - siden sånne som meg kom borti det pga overvekt. Jeg har chrons - men har blitt kvitt sågodt som alle symptomene vha lavkarbo - og jeg har prøvd det meste av medisiner inkludert kortison.... uff for en gift! Bedre å spise mye deilig og sunn mat, bli friskere OG gå ned i vekt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat