Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-13, 09:56   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Skeier dere ut innimellom?

Opprinnelig lagt inn av Stella27, her.

Jeg har lagt inn to planlagte sprekker fremover. Køben tur neste helg og bryllupet vårt i april Jeg har gått på ketolyse før, og vet at det ikke ødelegger for meg. MEN, det kan være helt annerledes for andre...

Når du planlegger en sprekk reduserer du kanskje karbohydratinntaket mest mulig, og da blir det ikke så ille. Å miste kontrollen og innta kjempemye karbohydrater blir mye verre. Man få meget smerter av det fordi kroppen ikke er vant til større mengder karbohydrater. Jeg tåler ikke et lite eple engang uten å få smerter etterpå.

Man kan ikke spise lavkarbo og fortsette å si ja takk til kake hver gang det er anledning til det for å passe inn. Man bør stå ved sitt valg av kosthold, der fett og ikke karbohydrater er energikilden.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat