Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-10, 19:14   #51
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Et ordentlig svar på hvorfor mye fett er viktig

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg har et spørmål og jeg virkelig håper noen kan hjelpe meg. Ser ut som jeg ligger for lavt med fett..ligger under halvparten av det jeg skulle har hatt i dag. Kan noen gi meg et forslag om hva jeg kan spise som ikke er protein eller karbs?? Jeg har allerede spist en 75 gr pose med svinesvor snacks greie men det var ikke nok. (jeg fikk dessverre veldig oppblåst og litt vondt i magen fra de, er det mulig at noen ikke tåler de snacksene?) Jeg er egentlig mett men er litt bekymret over at jeg ikke spiser nok fett. Har forresten de siste 3 dager, veldig slapp og trøtt - verker noe enormt i kroppen. Jeg har ikke krefter til å kom ut av stolen, mye mindre ta min 30 min gåtur.. Skal jeg spise en skål med pisket krem, kan det hjelpe tro??

Når du regner på fettet du får i deg, teller du da med f.eks. stekefett? Du kan steke mye mat i rikelig med fett, for eksempel, dersom du ikke allerede gjør det.
Ellers foreslår jeg olje over salaten/grønnsakene, majones, bytt ut magre kjøttyper med feitere, som bacon, nakkekotelett ol.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat