Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-11, 15:53   #42
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høyfettkosthold og utholdenhet

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Skal få venninna mi til å presse meg litt, se hva jeg kan klare. Jeg har definitivt ikke tatt i maks.

Jeg lå på 10-20 i to uker, denne uka økte jeg opp til 30-35. Det hjelper på hodet, men energimessig er jeg på samme nivå. Dvs, jeg klarer å trene ganske så bra, men føler meg som regel slapp og daff resten av dagen. Har troa på lavkarbo og at det vil bedre seg, men 26 år på høykarbo er vel ikke noe man kan reversere på 1-2-3. I hvertfall virker det som min kropp trenger laaaang tid på å omstilleseg (eller jeg bare MÅ spise mer karber?).

Mitt ønske er å krympe. Bryr meg ikke om vekta, men vil gå ned i cm her og der. Se stram ut, men kvinnelig. Det er målet med treningen, annet enn generell helse, overskudd og livsglede selvfølgelig

De kjøttkakene må jeg prøve meg på snart forresten.

Jeg har jo falt helt ut av forsøket her - har vært syk en stund... :|
Kommer sterkere tilbake - lover!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat