Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-13, 07:53   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo mat mot kvalme

Gratulerer så mye med en etterlengtet spire

Da jeg gikk med minsta spiste jeg lavkarbo. Jeg startet hver dag med å suge på en rute med 86% sjokolade, og det virka overraskende bra. Litt sjokolade er bare sunt

Ellers kan jeg anbefale Nannahs knekkebrødkjeks og Nannahs knekkebrød som du finner oppskrift på under oppskrifter her( bare å søke).

LCHF bloggen sine mandelkjeks er gode:
http://lchf-bloggen.blogspot.no/2010...ndelkjeks.html

Sitat:

2 dl malte mandler

1 dl sesamfrø

2 eggehviter

1/2 ts salt

1 ts sukrin

2 ts fiberhusk
__________________________________________________ __________________

Sett ovnen på 180 grader.

Bland sammen alle ingrediensene. Juster eventuelt deigen med et par ss vann om den blir for tørr.

Smør et flak bakepapir med litt olivenolje. Pass på at det ikke blir så mye olje. Et tynt tynt lag holder.

Rull små kuler av deigen. Press kulene ut til flate rundinger på bakepapiret. Du kan eventuelt stanse ut penere rundinger med et lite likørglass eller lignende. Kjeksene på bildet er stanset ut med et glass som har ca. samme diameter som Ritzkjeks.

Hvis du vil kan du nå smakssette kjeksene ved å drysse krydder, salt eller frø over dem .
Stek kjeksene på 180 grader i ca 15 minutter. Følg med underveis. Steketiden er avhengig av tykkelsen på kjeksene. La dem kjøle av på en rist.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat