Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-11, 05:38   #1
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Hjelp til mat på møter + mat på byen og kjapp mat fra butikken?

Kjæresten min lurer veldig på hva han skal gjøre når han er utenlands på møter. Frokost er som regel greit da det ofte er buffet, men så serverer de som regel bare frukt og slikt før lunsj som er ganske seint, og ikke alltid kan han spise alt på lunsjen heller, men det går som regel greit det også. Jeg foreslo at han hadde med seg et par kokte egg, så får han spise det i smug da om det er "pinlig", men det må da finnes andre løsninger på dette? Ting han kan spise som ikke ser så rart ut at han drar opp av laptopveska? Alle tips i forbindelse med jobb tas varmt imot!!

Også lurer vi litt på hva vi skal kjøpe om vi er ute hele dagen og trenger litt påfyll om det blir lenge til middag, hva kan man kjøpe på en matbutikk eller narvesen? Narvesen kan man ikke vel spise noen ting (noe som egentlig er positivt), men noen som har tips til enkle ting i matbutikken som ikke trenger å tilberedes? Man må kanskje bare begynne å planlegge litt bedre?

Også når man er ute og spiser lunsj på restaurant eller cafe, hva spiser dere? Kjærestens mage er ikke superglad i rå salat, så han kan ikke spise det hver gang, jeg derimot, redder meg alltid med salaten

Tuuuusen takk for tips!!

http://ingridsblogg.no

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat