Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 08:35   #2
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert over ikke å ha kjøkken

Har du mulighet til å låne kjøkken hos noen andre, slik at du får laget opp et lite lager som du kan ha i kjøleskap og/eller fryser? Tenker da på Nannahs knekkebrød, oopsiruller og annet lavkarbomat som er greit å lage i store porsjoner.

Et annet alternativ er kanskje å bestille fra www.spisdegslank.no i en liten periode?

Hvis ingen av disse alternativene går, ville jeg kanskje gått for salater? Kyllingsalat, salat med ost/skinke, rekesalat..

Avocado med reker og majones er kjempegodt! Til frokost i dag kopierte jeg LenaBeatrice og spiste en boks makrell i tomat, majones og agurk. Det kommer jeg til å fortsette med innimellom *nam*

Hva med osteknekkis i mikro? Er det en butikk med ferskvaredisk i nærheten hvor du kan kjøpe ferdigstekte koteletter, ribbe, kylling? Godt med salat eller asparges? Asparges på boks er nesten karbofrie, hvis jeg husker rett?

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat