Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-09, 18:54   #82
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Elian, synes det du gir barna dine er helt midt i blinken. Karbo gir ingen næringsfordeler som ikke fett og protein kan gi.
Det er også nok av skjulte allergier for hvete og melk idag som ikke oppdages (tror jeg som akkurat etter 37 år har funnet ut at jeg ikke tåler melk selv og har mange rundt meg som ikke tåler gluten) så jeg anbefaler minst mulig ensidig brød.

Altså, karbo gir ingen fordeler for barn, kun som energi. Dersom ungene er aktive er likevel karbo ikke noe problem siden de forbrenner det likevel, men hjernen trenger jo ikke karbo for å funke, tvert imot.

DU ER FLINK ! Stå på. Det er så mye ukunnskap... i helga fikk jeg kommentar på at jeg ikke passet på linjene, det var en komment på at jeg spiste brødskive og jeg la på skikkelig med smør, skinke, ost, for å veie opp for all karboen. Og så senere på kvelden går det i frukt, kake, melkesjokolade, popcorn... for dette er jo helt grei mat liksom. LOL...

Gi dama en kommentar om at dine barn trenger nok næring av alt, skikkelig mat som forbrennes sakte og gir jevn energi så de er konsentrerte...

:-)

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat