Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 19:49   #2
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Arghh, feriemodus

Hehe nei la tickeren være.

Nei jeg har holdt ei stram linje hele tiden. Faktisk helt til nå forrige helg. Da drakk jeg alkohol for første gang på evigheter og spiste litt forskjellig. Har ikke tenkt å gå på vekta før veiedagen min på fredag. Men forventer at den viser oppgang.
Har ikke lyst til å slakke ut til fase to så mye jeg før jeg har gått ned mer. Men jeg føler det er en hel evighet til. Har litt for mye sideflesk til at jeg kan gi meg akkurat enda. Eller det vil si gå over i ny fase hehe.

Men når det gjelder deg så ikke ta det så tungt. Det er kjempe vanskelig å drive på sånn når man er ute å reiser. Det blir automatisk til at man spiser det andre spiser. Jeg må vel si at jeg har vært så heldig å vært hjemme i ferien. Har ei lita ei på 6 mnd så vi orka ikke drasse med oss alle og reise i år da vi var i Tyrkia i fjor. Så det passet fint for meg. Jeg har holdt det gående hele tiden. Men som jeg har sagt tidligere så gruer jeg meg for å gå over i ny fase for da vet jeg at vekta kommer til å stå still. Usj jeg bare vet det....
Men nok klaging fra meg. Kos deg i ferien du, og når du er ferdig å feriere så starter du på ny frisk. Hold deg til fase to og sørg for at du ikke går mer opp. Så tar du av de kg raskt etterpå. Og en ting til.... God tur da... igjen

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat