Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-06, 05:20   #30
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg Anbefaler Ikke Den Norske Utgaven Av Dandr

[quote=Fjonken]Jeg har nylig bestilt Dr. Atkins Nye Slankerevolusjon med flere andre Atkinsbøker i en bokpakke. Atkinsbokpakka fra bokkilden. Ble litt bekymra over det nå siden det sies at det er så utrolig mye feil i den norske versjonen.
quote]

Jeg har bare den boka og det har fungert utmerket for meg. minuset er oppskriftene men oppskrifter finner du her inne. Og skulle du mot formodning ikke gå ned i vekt med den filosofien så går det an å sette seg inn i de ekstra reglene i ettertid. Jeg syns den Norske utgaven er streng nok. akkurat nå sitter jeg å spiser ost og drikker fløte til. dette er vist ikke lov i følge nille. men det funker for meg

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat