Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-15, 00:54   #11
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill
Talking

Sv: Blender? Kjøkkenmaskin? Hjelp!

Jeg har en Braun stavmikser på 300W som jeg kjøpte på ClasOhlson i 2003 for 150 spenn som aldri går istykker og som virker som bare det. Den er fin til å glatte supper ol. Jeg er imponert over at denne har vært brukt ukentlig i over 12 år.

Jeg har en foodprosessor, lik denne men en eldre modell, som har en smoothiegreie med høyere turtall, men den kan kun ta litt* suppe av gangen. Selve foodprocessoren bruker jeg til jukseris, Tzatziki, juksepasta, forskjellige bakeverk, etc. Klarer ikke å leve uten og jeg er på 3. maskinen så de holder ca. 6 år. Typisk er det sikkerhetsfunksjonen som slutter å virke. Jeg har hatt mange merker, men den jeg har nå er kjekk siden den tar veldig liten plass.

*ref det dere skriver om at mesteparten av suppa havner på vegen. I min håndbopk står det max 1/2 full og da tar det jo litt tid, men man slipper å vaske :-)

__________________
Normalvektig siden 22.06.21

Sist redigert av sylwester : 02-09-15 kl 00:56. Årsak: vegg
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat