Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-07, 09:59   #5
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Vegetarprodukter/ lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av cozymum, her.

har du funnet ut noe? Jeg lurer på om jeg skal kombinere lavkarbo og blodtype selv? Hvilke mat varer spiser du? hvordan er en vanlig dag til deg? Og er maten veldig dyr? Smaker d veldig rart og ekkelt til "vanlig mat"? Blir du like mett? Har du masse overskudd?

Har du tenkt å spise bare vegetarmat, eller følge blodtype'dietten'?

Du kan nemlig spise flere typer kjøtt/fisk, hvis du følger den kostholdfilosofien, og da er det også mye enklere å sette seg inn i det.

Jeg spiser mat som passer til blodtype A, Halvt vegetarisk ('veggis light') : proteiner får jeg fra fisk, linser og bønner, og av og til kjøtt, da blir det som regel reinsdyrkjøtt eller fårekjøtt.

Boktips, hvis du ikke har laget noe særlig vegetarmat før: Jaime Olivier har en god del oppskrifter men f.eks kikerter (og bønner mm.) Der står det bra forklart alt som har med bløtleggingstider og koketider på denslags.

Lykke til!

__________________
Just keep swimming

Sist redigert av chili : 08-05-07 kl 10:19.
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat