Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-04, 09:43   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

At du får mye proteiner av det brødet tror jeg nok men også spelt inneholder karbohydrater. Tror jeg ville ha undersøkt litt mer før jeg brukte dette på dietten. Tror nok det er bedre på vedlikeholdsdietten. Hvete, spelt, byggmel, linser, bønner, hirse, vann
Dette er grunnoppskriften på brødet som Esekiel spiste. Den hveten og bygget som han spiste inneholdt nok mye flere næringstoffer enn dagens hvete og bygg. Nå får du riktig nok kjøpt dette brødet på helsekost uten hvete og bygg, men er det da ekte Esekielbrød? Tror jeg holder meg til Skorpiabrød jeg...

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat