Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-06, 13:46   #5
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Er kanel farlig også nå?

Opprinnelig lagt inn av firth, her.


I forhold til kanel helt konkret, tenker jeg at man på en lavkarbo-livsstil har såpass god kontroll med blodsukkeret at det burde være unødvendig med så store mengder kosttilskudd inneholdende kanel at dette utgjør noe problem.

Ante ikke engang at kanel var medlem i kosttilskudd-klanen jeg. Jeg tenkte mer på det man bruker på diverse retter - over cc osv. Leser på sidene her at mange bruker kanel i mangt av matretter, nemlig. Selv spiser jeg ikke kanel - men, etter inspirasjon fra div oppskrifter her på siden, så har jeg tenkt å kjøpe inn. Og, det gjør jeg nok...hihi! Men, som nevnt - alt med måte...

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat