Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 21:17   #19
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av solxxx20, her.

Heisann,
Jeg begynte helt i slutten av Januar så har snart fullført 5 uker. De første 10 dagene gikk jeg ned 4 Kg, men siden har det stått stille
Jeg følger Atkins dietten og skal legge til 5 g karbo i uka etter at induksjonen er fullført og dette har jeg gjort. Jeg burde kanskje ikke legge til mer karbo siden jeg ikke har gått ned noe de siste 3 ukene? Jeg spiser også litt uregelmessig antall g karbo. Feks en dag 20 g en annen 25-35, har dette noe å si? Jeg skal nå egentlig ligge på 35 g i og med at jeg er i uke 5...

Jeg har ikke peiling, for lchf er helt nytt for meg og jeg er på ketolyse. Jeg håper du finner ut av det og at vekten begynner å gå nedover igjen. det er lite motiverende når vekten ikke rikker på seg (eller går opp), men tenkt på gjennomsnittet ditt. Det er fortsatt bra. I uke tre har det vært mye opp og ned her, men jeg tror det endte med 0,2 kg ned til slutt. Nå har jeg sluttet å veie meg så ofte for jeg ble så demotivert av det, så det er seks dager igjen til jeg vet hvordan det går. Utålmodig jeg? Aldri!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat