Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 19:12   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo/LCHF i 10 dager - et par spørsmål

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Har du virkelig blitt kvitt alle allergier?? Så bra!! Jeg lurer litt selv, for da jeg var hos familien min i jula (som har to hunder jeg er allergisk mot), kjente jeg omtrent ingenting!! Men kunne liksom ikke tro at det var "for real", men kanskje det stemmer da? Blir spennende å se nå, for jeg skal hjem til de neste uke. Åh, det hadde jo vært en fryd!!
Sorry kupping av tråden, skal aldri gjøre det mer.....

Det går vel greit, det .
Ja, nå har jeg aldri vært sånn dødelig allergisk, men plaget nok, og nok til at tanken på å skaffe meg katt før jeg la om kostholdet var utenkelig! (Og nå har jeg en skjønn pus! ). Ja, jeg tåler også nå sitrusfrukt, kål, erter som jeg ikke tålte før. Det er staselig!
Jeg tror det er mye kryssallerig ute å går. F.eks har jeg en følelse av at hvete påvirker mange av allergiene mine kraftig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat