Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 19:49   #7
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Optimale Smoothies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg regner det selvsagt inn i totalen.

Fettet får jeg fra mandlene (10 stk). Det er for lite, selvsagt, men jeg orker ikke Udos oppi lenger, og Cocosa kan jeg bare glemme. Pga. bærene som jo er frosne, klumper den seg og blir bare kvalmende.

Smør har jeg oppi den dagen høner får tenner.

*Ler* Morsom du.... Høner får tenner du liksom... prøv en gang med smør du, så vil du kjenne at det ikke smaker noe av det... seriøst... selv klarer jeg hverken oliven- raps- eller annen olje i, ihvertfall ikke Udos, makan til dårlig smak.. men smør, ja det kjenner jeg ihvertfall ikke smaken av i smoothien jeg lager meg...

Hva med å ha i rømme da?? Dritgodt på bær som dessert, og den syrlige smaken gjør at bærsmaken blir helt knall...

Jaja... det var det for denne gang...


.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat