Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 22:11   #13
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Saksøke "senter for sykelig overvekt"

Selvsagt skal vi bruke hodene våre og tenke kritisk på lavkarbo også, det er jo iallefall grunnen til at jeg forsatt kikker innom forumet her.

Men etter 10 år hvor jeg har blitt gjort narr av i vanlig helsevesen har jeg nå altså hatt mer eller mindre ett år i ketose og opplevd å omtrent få livet tilbake. På tross av legene, ernæringsekspertene og skolemedisin.

Mine utfordringer med helsevesenet er ikke over.

Min historie er slett ikke enestående blant brukerne her inne og det er derfor vi får sterke pro-lavkarbo utsagn: Vi ser andre begynne å tråkke ned en vei vi er overveldende sikre på ikke kommer til å føre til noe bra, samtidig som vi vet om en mye enklere vei til sunne og varige endringer.

Da blir man forbannet over at ennå en tenåring skal tvinges til å utvikle lav selvfølelse og livsstilssykdommer uten at det egentlig burde være nødvendig...

(Nå skal sant sies at jeg ikke aner noe som helst om hva denne familien har og ikke har gjort, og at det er naturlig av tenåringer legger på seg endel kilo i løpet av ett år uansett)

Men uansett, jeg forsetter å følge med - og leser biokjemi på fritiden

__________________
You think it's FOOD you're eating?

Sist redigert av jvb : 26-07-10 kl 22:35. Årsak: typo
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat