Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 12:53   #63
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: PCOS skravletråd

Og så viste det seg at det var dårlig kostholdsråd, og ikke dårlige gener, som var årsaken

Siden du har hatt krybbedød så nært, skjønner jeg at det skremmer. Det er sant at man ikke er forsikret mot ulykker og sykdom.

Jeg tror ikke barn har det noe godt med foreldre som er altoppofrende heller. Og man kan ikke vite 100% sikkert at et valg er riktig, uansett. Men det betyr ikke at man skal slutte å velge.
Jeg kjenner ikke så mange ungdommer, men de fleste jeg kjenner er hyggelige og ordentlige. I de tilfellene de ikke er det, kan det for meg virke som om de er bortskjemte og overbeskyttet.
Selv vokste jeg opp med en mor som skiftet yrke, og hadde en tøff udanning, fra jeg var 7 til jeg var 12. Jeg syntes det var litt trist at hun måtte lese så mye da, men nå har det gitt meg en sterk tro på at man kan klare det man virkelig går inn for. Og det er ikke noen dårlig lærdom!
Ekstreme forhold, om det er den ene eller den andre veien, tror jeg ikke er å ettertrakte for noen. Hverken for barn eller voksne.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat