Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-09, 14:41   #16
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Svangerskapsdiabetes

Opprinnelig lagt inn av matvraket, her.

hei krokodillen... et spm litt på sidelinja her... men spiste du steket eller kokte egg til avokadoen til frokost?? hørtes kjempegodt ut!!

Kokte egg til frokost. Ofte er de kokt dagen før, så blir det mindre stress på morgenen med barn som skal i barnehage og alt som ellers som skal ordnes. Jeg spiser også ofte et knekkebrød eller en halv skive (helst hjemmelagd) brød eller rugbrød med MASSE pålegg, f.eks. tykke skiver kalkunfalukorv og tomatskiver. En ganske enkel og kjapp frokost. (Før var det havregrøt eller en usukret og gjerne egenblandet frokostblanding, f.eks. havregryn og nøtter med biola - men det fungerte langt i fra så bra som det jeg spiser nå.)

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat